Tuesday, April 3, 2012

TERIMA KASIH DATO' SERI ANWAR IBRAHIM, KATA-KATA PUJANGGA ANDA MEMBAKAR SEMANGAT DALAM DIRI PENDITA EMAS

Salam buat semua mantee Pendita Emas,

Posting pada petang ini pada jam 13:59 tanggal 4 April 2012, just mahu menyampaikan sedikit perhargaan kepada mantan Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Dato' Seri Anwar Bin Ibrahim atas pengamalan kata-kata punjangga milik beliau.



Kenapa Pendita Emas berkata begitu?

Ada tiga sebab mengapa Pendita Emas suka menggunakan kata-kata hikmah beliau.

1. Dengan memegang kata-kata beliau nama Pendita Emas masih kekal sehingga hari ini.

2. Kata-kata punjangga beliau menjadi memberi kekuatan menghadapi apa yang telah berlaku pada diri Pendita Emas apabila menongkah arus mempelbagaikan pelaburan emas fizikal tempatan dimana hasil dan tindakan Pendita Emas telah menarik ramai pelabur emas fizikal Jenama X menyertai Pendita Emas melabur dalam syarikat GCP.

Ia juga telah mempelbagaikan sumber kewangan Pendita Emas, dari mengharapkan gaji bulanan RM4,200.00 dimana pada akhir bulan kena ikat perut bagi kelangsungan hidup bekeluarga kini hati ku dan keluargaku merasa puas dan gembira dengan kurniaan rezeki yang Allah beri.

Apa yang penting, segala tindakan kita terbit dari satu kalbu yang yang kecil dimana Allah melorongkan ke arah itu. Alhamdulillah sejak Ogos 2010 nama Pendita Emas berada di persada Alam Maya kalbu Pendita tidak ke arah menipu orang lain...Syukur alhamdulillah...amin

3. Pendita Emas kekal menjadi penceramah pelaburan emas yang memiliki skil tersendiri dari segi ilmu emas yang tidak terbatas hanya kepada beli dan simpan emas. Tunggu harga tinggi jual.

Apa barang buat macam nie beb, tu namanya melingkupkan pelabur emas fizikal. Pendita dah ajar bagaimana mahu mendapatkan keuntungan maksima, lakukanlah wahai mantee-mantee Pendita Emas..

No comments: