Wednesday, December 14, 2011

Terima Kasih diucapkan kepada kemasukan geng baru vgmc.com bulan Disember 2011

Salam,

Penafian : Dalam kes ini Pendita Emas tidak terlibat dengan kutipan wang awam. Apa yang berlaku ialah Pendita Emas sebagai pemudah cara. Dalam proses transaksi bayaran penyertaan, pulangan dividen, mencairkan tunai segala urusan transaksi wang fiat adalah tanggungjawab pihak inidvidu dan pihak syarikat.

Info ini sebagai satu perkongsian dan tiada paksaan kepada rakan-rakan untuk menyertai kami. Pendedahan ini sebagai satu dokumentasi yang akan PE jadikan rujukan menjelang tahun 2015 nanti.

Alhamdulillah program makan-makan bersama Pendita Emas pada awal bulan Disember 2011 memberi impak yang besar. Pulangan modal menganjurkan majlis makan-makan sudah masuk kembali. Situasi win win telah berlaku.

Kemasukan kami pada asalnya sebagai suka-suka dan melihat perjalanan company yang terus maju menuju penyenaraian ke bursa saham Nasdaq US pada 2015 mendorong kami membuat penambahan modal sedikit demi sedikit bermula 1 lot.

Biasalah jika IPO global dibuka dijangka harga sesaham masa kini akan berada pada USD30 hingga USD40 ketika tawaran awam dibuat. Jangkaan harga sesaham USD200.00/share atau lebih adalah munasabah jika harga emas berada pada USD5000/oz atau USD10,000/oz. Semua ini sebagai jangkaan sehingga masanya tiba nanti.

Diringkaskan cerita apa ada pada vgmc.com?

Terdapat beberapa profit yang boleh diraih oleh pelabur. Antaranya:

Pembentukan network jika rajin menaja dan menaja


Bonus networking dibayar setiap 5hb apabila matching setiap 10000. Rangkaian dibentuk hasil usahasama upline dan downline termasuk nombor id yang tertera samada melalui topup peribadi atau kemasukan pelabur baru.




Bonus 10% dibayar secara real time bila rakan beli share



Jika pasif tidak mengapa anda tetap menerima income bulanan.



Dividen bulanan dibayar mengikut tarikh belian share kepada pelabur pasif dan aktif mengikut nilai CPS yang dibeli.



Dividen gold boleh ditukar kepada USD mengikut harga emas semasa contoh khamis 15/12/2011 jam 3.25pm USD1568.07 x 2.000 aun =USD3136.14.



Jika anda melihat harga emas rendah anda boleh tangguhkan pertukaran sehingga harga emas meningkat nanti. Contoh harga pada jam 6:00pm hari sama.



Setelah ada USD, anda boleh withdrawal ke akaun bank anda secara terus dan akan diproses serta bayaran RM masuk dalam tempoh 5 hari bekerja.



Mahu Joint klik Daftar online. Id penaja anda 155559585327.

Lanjutan info call : 019 379 1864

Penafian: Tiada paksaan untuk anda joint this program. Kata orang mencuba lebih baik dari mendengar.

Maklumat tambahan :



No comments: