Thursday, December 22, 2011

teknik 5R Pendita Emas Menjana 10 Kilogram emas sebulan


Salam

Dalam tempoh setahun 6 bulan iaitu mulai Julai 2010 hingga Disember 2011, masyarakat kita telah celik dalam pelaburan emas.

Ditempat kerja, di kedai-kedai kopi, di majlis-majlis rasmi masing-masing sudah mengalunkan nada yang sama iaitu melabur emas lebih baik daari simpanan mana-mana institusi kewangan yang sedia ada.

Yang menarik instituti kewangan yang lain sudah mula membuka arrahnu mereka masing-masing (maklumat ini hanya ekslusif untuk rakan pendita emas) bagi menyaingi arrahnu institusi kewangan yang sedia ada kerana laporan audit sesebuah akaun institusi kewangan melonjak naik keuntungan syarikat dibantu oleh produk arrahnu mereka. Ini diperingkat institusi kewangan yang mempunyai nilai tunai beratus juta atau berbillion.

Terkini terdengar pula sebuah institusi kewangan yang menawarkan pajakan cuba menyusahkan pelabur membuat pajakan (Isu dirahsia). Walau bagaimanapun isu ini PE boleh tangani dengan menambahkan lagi income PE sebagai perunding pelaburan. Masalah simple dan kecil sahaja.

Menyambung cerita Teknik 5R yang Pendita canangkan , mengapa kita masih terus mahu makan gaji dengan sesebuah company jika setiap sale anda hanya mendapat hanya 1% dengan pelaburan awal kemasukan dengan RM hingga RM20K dan 2.5% jika berada dalam posisi tertinggi.

PE cadangkan marilah kita tukar minda dan visi pelaburan kita sebagai sebuah kedai bergerak tetapi mampu menjana income jualan sekurang-kurangnya 10 kilogram emas fizikal melalui Teknik 5R Pendita Emas. Teknik ini telah diuji dan memberi hasil yang positif. Ada yang bermula dengan jual beli stok 100g, naik 300g dan sekarang tak mati 3 kilo sehari.







No comments: