Saturday, August 21, 2010

Betul ke Yatiman kamsidin, Pemenang tiket Ke Bali 4 Hari 3 Malam?

Mr Loius Ng -Pemenang cabutan bertuah ke Bali-Yatiman b kamsidin(dealer JB intoducer Mohd Faeez b mazlan)

45593_1576014645309_1383876056_31517624_4745811_n

Terima kasih kepada Mr Louis Ng, Public Gold kerana berkat tangannya memberi peluang kepada saya untuk ke Bali yang tidak pernah diimpikan selama ini sebagai agen Public Gold. Kepada penaja aku mohd Faeez Mazlan yang juga student aku di Open University Malaysia, thank aku ucapkan tak sia-sia pelaburan aku dalam emas.

Kepada teman-teman dealer dan Katrina yang buat wish kat saya terima kasih, maaf semalam hari paling teruk buat diri saya kerana semua panggilan tidak berjawab lagipun sya colape setelah gigi graham saya dicabut. kepala pening dan mata berpinar-pinar.

Tahniah juga kepada introducer aku mohd faeez mazlan yang mendapat 2 dinar atas kemenangan aku. kira hadiah hari jadi aku untuk hang no.

berminat menjadi agen public gold call me yatiman kamsidin 0193791864

No comments: