Wednesday, August 4, 2010

Emas Public Gold Ibu Duit dan Ibu Kegembiraan?

Salam semua,

Alhamdulillah, pada hari Selasa 3/8/2010 saya mendapat perkhabaran yang sangat menggembirakan hati saya. Seorang agen kami, pemilik restoran dan kantin telah memaklumkan bahawa hasil jualan dia telah mencapai jualan paling tinggi pada 2/8/2010 dalam sejarah perniagaan lamanya. Sebagai rakan ejen yang mempromosikan dirinya saya rasa sangat teruja dan bersyukur.

Pada pagi Rabu 4/8/2010, saya rasa gembira juga kerana suami wanita yang dapat jualan sale tertinggi datang menemui saya mengatakan dia juga rasa sangat gembira dan tersenyum lebar sambil menyatakan 8 ketul emas 50g yang dilock dan masih lagi dalam proses pendaftaran ejen telah meningkat RM500.00. Walaupun menyesal tidak melabur RM100,000.00 rezeki beliau tetap bertambah. Difahamkan dia akan menjana semula emas menjadi wang tunai dan membuat pembelian emas yang baru setelah mendapat penerangan terperinci dari kami.

Kesimpulannya saya tetap merasa bahagia dan ceria kerana telah dapat membantu pasangan suami isteri ini dalam urusan perniagaannya. Syukur pada Allah moga beliau berdua mendapat rezeki yang berlipat kali ganda. Aminnnnnnnnn

1 comment:

PENDITAEMAS said...

kepada agen Pn Norwati dan Hj Rosli selamat melancong ke Chiang Mai yang berangkat pada esok pagidan pulang petang Isnin. Emas tuan/puan dalam simpanan saya sehingga Isnin.