Wednesday, August 11, 2010

SATU SEJARAH, HARGA EMAS BOLEH DIAKSES MELALUI SMS

Monday, October 12, 2009

Harga emas dan dinar Public Gold melalui perkhidmatan SMS.

Dengan gembiranya, Public Gold mengumumkan bahawa pihak syarikat kami telah berjaya memperkenalkan satu lagi perkhidmatan yang pertama di Malaysia iaitu mendapatkan informasi terkini bagi harga emas dan harga dinar Public Gold melalui SMS. Pelangan-pelangan dan partner Public Gold dialu-alukan supaya menggunakan perkhidmatan yang terbaru ini.



Banyak keistimewaan perkhidmatan terbaru yang pihak syarikat perkenalkan ini.



1. Untuk pelangan dan partner yang sentiasa bergerak (susah nak access internet).

2. Harga emas antarabangsa masa kini banyak berubah-ubah, dengan perkhidmatan ini pelangan-pelangan boleh mendapat infomasi harga dengan pantas dan lebih senang untuk membuat keputusan jual - beli emas / dinar untuk stok mereka.

3. Untuk ejen-ejen, mereka boleh "on the spot" tentukan harga untuk pelangan mereka masing-masing semasa membuat "closing". Jimatkan masa and tidak biar peluang keemasan tercicih.



Bagaimana untuk menggunakan perkhidmatan SMS ini?

1. Bagi mendapatkan harga Public Gold dengan perkhidmatan SMS ini,

taip public gold dan hantar ke 32828. Anda akan mendapat harga emas Public Gold yang terkini dalam masa beberapa saat sahaja.

2. Bagi mendapatkan harga Public Dinar melalui SMS

taip public dinar dan hantar ke 32828.

Dengan perkhidmatan sms ini, segalanya menjadi lebih senang dan cepat. Anda boleh mendapat harga Public Gold yang terkini pada bila-bila masa dan di mana-mana jua anda berada. Setiap SMS akan dikenakan caj RM0.30.

Semoga kita semua Berjaya.

No comments: