Sunday, August 22, 2010

Kisah Cinta Tiga Segi Emas Di Danga Bay

Pada hari ini, 22 Ogos 2010 jam 11.45 malam maka berlakulah hubungan romantis kami antara tiga sahabat iaitu Yatiman Kamsidin, Mohd Faeez Mazlan dan Mohd Fairulnizam telah mencapai kata sepakat bahawa kami akan bermain kutu menggunakan 2 dinar setiap sorang.

Setelah undian dibuat, memang rezeki saya juga pada bulan Ogos , saya mendapat cabutan menerima 6 dinar untuk giliran pertama, diikuti dengan Mohd fairulnizam pada bulan September dan terakhir sekali Mohd Faeez Mazlan pada bulan Oktober.

Dengan kata mudah, dalam sembang-sembang dan main-main sahaja sambil ngeteh(minum teh) malam tadi, saya membawa pulang 6 ketul public dinar bernilai RM3504.00(RM584.00X 6 dinar).

Tentu seronok bukan, sembang-sembang kosong membincangkan trip saya ke Bali membawa kepada pelaburan baru yang membolehkan saya membawa pulang dinar bernilai RM3504.00 saper nak bagi ..tup tup malam 22 Ogos 2010 saya mendapat bonus awal sempena hari raya.

Nak harapkan bonus sebulan gaji dari kerajaan sempena raya tahun 2010, sebanyak RM3500.00 kami rasakan menunggu umpama mimpi dalam mimpi.

Esok hari, 23 Ogos 2010 maka akan berlaku proses memajak 6 dinar. Anggaran pajakan RM2204.00 (RM133/g X 4.25g X 6 dinar X 65%). Setelah dapat tunai, esok juga aku akan buat easy payment dengan lock 6 ketul dinar yang baru di Public Gold dengan bayaran pendahuluan 25% (RM876.00). Lebihan wang pajakan aku akan tebus dinar yang ku pajak sebelum ini.

Yahoo...dinar aku akan bertambah 6 ketul lagi. Nak tau macam mana kita menjana aset emas kita, call me YATIMAN BIN KAMSIDIN (019-3791864)

# kalau nak main kutu nie maksima 4 orang ajer....why? spaya pemain-pemain tidak menanti lama. Lagi afdal dinar diserah pada setiap awal bulan ini bagi membolehkan teman-teman memanipulasi harga dinar. Walau bagaimanapun nak mengabaikan saranan inipun tak mengapa kerana naik turun emas tidak mencacatkan nilai dinar bila dipajak...nilai tetap stabil

No comments: