Thursday, August 16, 2012

BAGAIMANA SASARAN HARGA EMAS MELEPASI USD1617 PADA 16 OGOS 2012

PENDITA EMAS MENTRANFORMASIKAN MINDA PELABURAN EMAS ANDA

Salam buat semua mantee Pendita Emas,

HARGA SEBENAR PADA 16 OGOS 2012



HARGA SASARAN BERMULA JAM 11.12 PADA 16 OGOS 2012


Moga sasaran harga emas yang Pendita Emas lakarkan pada setiap hari memberi manfaat kepada anda semua. Biarkan apa orang lain kata tiada faedahnya dengan lakaran harga emas PE, tetapi ia telah memberikan duit raya kepada yang suka follow.

Tetapi tag line PE jangan dilupakan "Baca Boleh, Follow jangan. Nak follow juga biar ada ilmu analisis teknikal dan fundamental pelaburan emas anjuran PE dan GCP. Kalau tidak nanti suka mencarut dan gebang lebih."

Terus kepada point bagaimana harga emas disasarkan pada 16 Ogos 2012 oleh Pendita Emas. Di sini PE hanya dapatkan sampaikan melalui paparan ilustrasi yang telah dipublishkan sebagai gambarannya.

Secara perincian teknikal dari segi alatan, sumber-sumber yang digunakan hanya didedahkan dalam kelas-kelas analisis teknikal dan fundamental PE sahaja. Walau bagaimanapun impaknya sangat besar kepada semua follower Pendita Emas. Mengapa? Tepuk dada, tanya selera.

PE lakarkan gambaran harga emas yang disasarkan oleh Pendita Emas. Pada 16 Ogos 2012, PE mensasarkan harga lebih kepada uptrend iaitu bermula dengan harga USD1610, USD1614, USD1620 dan USD1624.

Perkara ini bukan satu yang mudah, selama 4 jam penilitian dalam 30 laman web dan pertimbangan pancaindera ke 6 memberanikan diri Pendita Emas untuk postingkan sasaran harga emas semasa yang bakal berlaku.

Kena atau tidak bukan titik persoalannya. Yang penting ia memandu teman-teman bila masa nak beli, bila masa nak jual dan bila masa nak berehat itu yang terbaik.



Keistimewaan sasaran teknikal harga emas masa depan secara  terperinci hanya Pendita Emas sahaja yang berani menyatakan melalui gambarajah. Ia tulin dan jelas.

Rasanya tiada lagi pakar-pakar yang boleh melakukan sasaran harga teknikal seperti yang PE lakukan. Kebanyakan hanya bercerita dan bercerita manakala gambaran teknikal harga dipaparkan apabila harga emas sudah berlaku.

So, tool dan sumber yang Pendita Emas gunakan adalah satu rahsia buat PE dan Mantee-Mantee PE sahaja.

Urutan sasaran harga uptrend digambarkan oleh Pendita Emas sebagai berikut:


 APA KATA RAKAN-RAKAN  PENGUNJUNG?
ADATLAH ADA YANG OBSES DAN MENYERAMKAN PENDITA EMAS
APA-APA TAG LINE PE DAH NYATAKAN "BACA BOLEH. FOLLOW JANGAN"



MENJELANG MALAM PENDITA EMAS BAGI HINT LAGI, TETAPI SURVEY KATA:


TAK CUKUP DENGAN HINT DI ATAS PE LAKARKAN LAGI CARTA BARU UNTUK MEMOTIVASIKAN MEREKA TAPI APA KATA SURVEY


SEBELUM HARGA SASARAN MENGENA SURVEY KATA


TETAPI BILA SASARAN MENGENA SURVEY KATA:


AKHIRNYA





No comments: