Saturday, July 28, 2012

KENAPA PADA MINGGU HADAPAN BERTARIKH 30 JULAI 12 HINGGA 3 OGOS 12 HARGA EMAS MELONJAK NAIK KE PARAS USD1700/AUN

PENDITA EMAS MENTRANFORMASIKAN MINDA PELABURAN EMAS ANDA

Salam buat mantee Pendita Emas,

Hari ini Sabtu, 28 Julai 2012 jam 10.10malam tergerak hati untuk berkongsi info bersama teman-teman berkenaan sasaran harga emas akan merempuh paras harga USD1700/aun umpama badai tsunami yang menghanyutkan segala defisit selama 6 hingga 7 bulan trading yang tidak menjadi.

Harus diingat kenaikan harga bukan secara berterusan. Ia bergantung kekuatan mantee dalam menterjemahkan analisis teknikal dan fundamental secara harian. Macam mana nak mengiranya, kunjungi kelas-kelas intensif analisa teknikal dan fundamental Pendita Emas dari semasa ke semasa.

Insyallah bermula minggu depan akan menyusul profit-profit yang rakan-rakan perlukan sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menemui kita tidak lama lagi baik pasaran harga emas fizikal atau saham emas domestik maupun global.

Dalam mencari-cari ulasan berkenaan harga emas yang akan berlaku pada minggu depan akan melepasi USD1700 secara berseorangan, Pendita Emas telah menemui beberapa indikator yang menyokong rumus dan kesimpulan Pendita Emas berkenaan harga emas yang berlaku pada Jumaat lepas (27 Julai 2012).

Rumus dari Pendita Emas berkenaan paras harga emas pada minggu hadapan ialah:
Klik sini untuk bacaan selanjutnya tentang komen Pendita Emas.



Pendapat pakar yang mensasarkan harga emas bakal melepasi USD1700/oz pada minggu depan:

Klik Sini : rumus dari survey pakar-pelaburan emas

Kepada pakar-pakar yang kurang berkeyakinan harga emas menuju USD1700/oz

Klik sini untuk berita sepenuhnya.

Lepas tu ada pula sidang akhbar dari seorang pakar pelaburan emas menyatakan harga emas akan segera melonjak ke paras harga USD1800/oz yang dibuat secara analisis teknikal dengan syarat harga rintangan USD1640 dibolosi. Klik sini untuk bacaan selanjutnya.

No comments: