Wednesday, April 10, 2013

ILUSTRASI CERITA SUKA-SUKI WANG KERJA UNTUK KITA :CAKAP, BUAT, KAJI, PERSEMBAHKAN HASILNYA BARULAH POWERRR CAKAP SERUPA BIKIN

PENDITA EMAS MENTRANFORMASIKAN MINDA PELABURAN EMAS ANDA JIKA TAKUT DENGAN RISIKO, JANGAN BICARA SOAL PELABURAN

Salam,

Dalam apa jua tindakan dalam dunia ini semuanya adalah satu perjudian. Bermakna tiada yang sempurna di dalam dunia yang fana ini.

Masing-masing umpana enau dalam belukar, siapa kuat dan tinggi maka hidup mereka akan suksess. Sehubungan dengan itu kita perlu berusaha mengikut peredaran zaman.

Terutamanya cerita berkenaan wang kerja untuk kita. Ini bermakna kita terpaksa mencari sesuatu medium yang kita rasakan sesuai setelah beberapa penyelidikan ke atas bidang-bidang pelaburan yang kita ingin ceburi.

Setelah yakin kita cuba ceburinya dalam keadaan waspada dan terima risiko yang bakal kita hadapi. Besar periuk yang mahu dijadikan sandaran maka besarlah risikonya, kecil saiz periuk maka kecillah risiko dihadapi.

Walau bagaimanapun risiko-risiko berkenaan perlu ditampan dengan satu instrumen yang dapat menyerap risiko yang bakal kita hadapi.

Masing-masing ada cara masing-masing, Pendita Emas juga ada cara sendiri. Berikut cara Pendita Emas mengatasi halangan-halangan yang bakal berlaku dalam setiap pelaburan yang mahu dilakukan.

a. Sedia menkaji dan menyediakan instrumen menampan segala risiko yang berlaku dan buat pelaburan diminati mengikut keperluan kita dan bukan ikut-ikutan.









# BACA BOLEH, FOLLOW JANGAN

No comments: