Saturday, September 4, 2010

Seharian Di Pejabat Public Gold Kuala Lumpur

Salam,


Hari ini merupakan hari yang sangat menarik buat diri saya kerana kehadiran saya ke pejabat Public Gold telah disambut meriah dan senyuman oleh Pengerusi Eksekutif Public Gold, Mr
Louis Ng dan staf Miss Katrina di pejabat Public Gold Cawangan Kuala Lumpur.

BERSAMA MR LOUIS NG PENGASAS PUBLIC GOLD


MY SPOSOR WIF MR LOUIS NG


BERSAMA MISS KATERINA, BOSS PUBLIC GOLD KUALA LUMPUR SLALU SMS MASUK STOK NGAN DIA

dapat juga saya berkenalan dengan beberapa agen dari pelbagai negeri yang hadir kerana urusan di sini. Di sini turut diadakan majlis penyampaian replika hadiah kemenangan cabutan bertuah untuk saya dan penaja saya Mohd Faeez Mazlan ke Bali selama 4 hari 3 malam yang disampaikan sendiri oleh Mr Louis Ng. Seronok dan teruja.





Dimaklumkan juga selepas penyampaian replika tersebut, Mr Louis Ng mengumumkan bahawa bermula 1 September 2010 hingga 31 ogos 2011, akan diadakan satu pertandingan untuk semua dealer secara individu yang dapat mengutip sale 2 Juta menerima 1 tiket dan kutipan sale 3 juta mendapat 2 tiket percuma trip ke Australia selama 6 hari 5 malam.




Ini adalah peluang yang perlu direbut oleh semua dealer public gold. We can do it.

No comments: