Friday, June 22, 2012

Bagaimana Pendita Emas Bergosip Harga Emas Akan Merudum?

PENDITA EMAS MENTRANFORMASIKAN MINDA PELABURAN EMAS ANDA

Baca boleh, Follow jangan.

Salam buat semua mantee Pendita Emas,



Alhamdulillah selepas melontarkan posting graf harga emas akan menjunam ke paras USd1573, Pendita Emas terus sleep dan paginya bangun tanpa melihat pergerakan harga emas semasa.

Walau bagaimanapun seawal pagi, mantee vgmc Pendita Emas menelefon dari Utara, menyatakan kegembiraan bahawa apa yang PE huraikan berkenaan harga yang bakal berlaku bukan satu kebetulan tetapi berfakta.

Menurut mantee Pendita Emas, selama mengikuti ulasan berkenaan harga emas semasa, trading dia sentiasa mendatangkan profit yang positif.

Bertanyakan posting mana yang membantu beliau bukan sahaja meminimakan kerugian tetapi langsung tidak mendatangkan kerugian kerana dia tidakpun membuat bidaan harga emas sepanjang hari semalam.

Diringkas cerita beliau menyatakan satu persatu posting yang dia ikuti terutama yang disertakan dengan saranan yang disertakan Pendita Emas.

Senang kata dia, anggap Pendita Emas benar-benar seorang mentor dan pakar pelaburan emas masa kini. Selama mengikuti facebook dan blog Pendita Emas dia sentiasa mendapat ilmu pecuma yang Pendita Emas berikan. Walaupun percuma,  99.99% adalah tulin dan tepat serta sangat membantu trading dia.

Bila ditanyakan berkenaan ramai otai-otai emas yang ada dipasaran menyampaikan ilmu trading. Jawapan beliau hanya PE sahaja yang mantop. Semua posting yang disampaikan adalah fakta dan memudahkan beliau merujuk mana-mana link yang PE lampirkan. Malah link-link yang PE lampirkan beliau  favoratekan dalam laptop beliau..

Wah terima kasih PE ucapkan kepada brother yang memuji posting-posting trading gold yang PE sampaikan. Testimoni yang menarik.

Berikut posting yang membantu beliau dapat mengelakkan kerugian. Posting PE selalu berfakta dan beliau  merupakan pelabur yang  tidak ketinggalan membaca posting PE setiap hari dalam mendapatkan berita-berita terkini yang benar-benar membantu trading gold beliau.

Segalanya bermula dengan posting ulasan berfakta dari PE buat pada jam 2.xx



Kemudian disusuli dengan data China yang PE postingkan.



Kemudian jam 3.00pm menyaksikan posting PE yang geram  dengan harga emas semasa memberi persepsi pada saya bahawa PE pasti sudah give up dengan market pada hari ini.



Kemudian diikuti dengan posting yang PE mengucapkan selamat malam membawa beliau bertindak sama. Alhamdulillah posting PE banyak membantu saya selama ini.


Berkenaan tagline  "baca boleh follow jangan" beliau mengatakan satu tagline yang terbaik untuk PE gunakan memandangkan PE  bukan membicarakan harga emas telah berlaku tetapi harga emas semasa yang bakal berlaku, itu yang menjadikan PE blogger terbaik dari otai-otai emas yang lain.

KEPADA YANG BERMINAT UNTUK MENGHADIRI KELAS INTENSIF ANALISIS TEKNIKAL DAN FUNDAMENTAL PENDITA EMAS SIRI 4 SILA CALL UNTUK PENDAFTARAN. TEMPAT TERHAD UNTUK 30 PESERTA SETIAP SESI. TEMUI IKLAN KAMI DALAM MAJALAH SINAR TERBITAN JUMAAT 22 JUN 2012.





No comments: