Tuesday, May 29, 2012

SELESAI PERTEMUAN BERSAMA MANTEE PENDITA EMAS JELAJAH ANALISIS TEKNIKAL DAN FUNDAMENTAL SIRI 2 (HOTEL PUTRA KL)

PENDITA EMAS MENTRANFORMASIKAN MINDA PELABURAN EMAS ANDA

Salam semua mantee,


Alhamdulillah, syukur kehadrat Ilahi .Terlaksana sudah kelas koloborasi otai-otai masta dealer GCP bersama Pak Nujum Pendita Emas yang mantop.

Pertamanya, Kelas Analisis Teknikal dan Fundamental Pelaburan Emas Siri 2 kendalian Pendita Emas di Hotel Putra Kuala Lumpur terlaksana dengan jayanya dari jam 9.00am hingga 5.30pm (8 jam talk secara solo) mengikut topik yang disusun dengan padat.

Rumusan kelas,

1. Semua mantee sangat teruja dan terbuka mata dan minda seluas-luasnya apabila pendedahan penggunaan platform harga emas dan Forex sangat-sangat membantu untuk meminimakan kos dan memaksimakan keuntungan dalam pelaburan emas. Cara lama, beli dan jual mengikut suka mereka.
2. Pendedahan ke atas pembelian emas fizikal domestik yang menggunakan harga pasaran semasa bakal menjadi fenomena apa strategi beli dan jual dapat dilaksanakan dengan berkesan.
3. Praktikal dengan menggunakan modal USD16,000.00 selama 40 minit pada jam 3:20pm hingga jam 4.00pm yang diberi percuma telah mendedahkan kelemahan semua peserta. Akhirnya mereka mendapat hint dari PE mengapa mereka mengalami kerugian secara total dalam membuat trading.
5. Mantee masih belum puas dengan kelas ini dan meminta kami membuat kelas intensif berikutnya. Pihak kami telah bersetuju akan mengadakan kelas berkenaan di Kuala Lumpur mengikut takwim yang akan disusun pihak pengurusan GCP.

Laporan bergambar program hari ini, 29 Mei 2012 di Putra Hotel Kuala Lumpur.


EN FAIZAL YUSUF MEMBERI TAKLIMAT PERATURAN KELAS, TENTATIF PROGRAM DAN MEMBACAKAN BIODATA MENTOR PENDITA EMAS

INGAT TUNTUTLAH ILMU DENGAN IKHLAS. 
SEBELUM PE TERIMA BATON DARI EN FAIZAL
PANGGILAN MASUK PENDITA EMAS UNTUK MENERUSKAN TALK ATAS KEPAKARAN DALAM ANALISIS TEKNIKAL DAN FUNDAMENTAL PELABURAN EMAS
PESERTA BERDIRI SEBAGAI TANDA HORMAT PADA MENTOR PENDITA EMAS. 
TERIMA KASIH SEMUA
 PEH BERPELUH-PELUH PESERTA APABILA PLATFORM  YANG DI DOWNLOAD LARI SANA SINI TERUTAMA TAK TAHU LOKASI FAIL TERSIMPAN. MAKA UNTUK PROSES DOWNLOAD PLATFORM SAHAJA MEMAKAN MASA 45 MINIT.



MASING-MASING FOKUS TERHADAP TOPIK YANG DIAJARKAN

 JOM TRADING

ANTARA PESERTA YANG HADIR PALING AWAL

GAME SELANJUTNYA TEMUI PE 
DI KOTA BHARU (1 JUN 2012) DAN KUALA TERENGGANU (2 JUN 20120


No comments: