Friday, June 28, 2013

TARGET HARGA EMAS KEKAL AREA USD1235 PADA 28 JUN 2013

PENDITA EMAS MENTRANFORMASIKAN MINDA PELABURAN EMAS ANDA JIKA TAKUT DENGAN RISIKO, JANGAN BICARA SOAL PELABURAN

Salam,

28 Jun 2013 merupakan hari terakhir trading emas pada bulan Jun 2013 dan akan terus disambut pula 1 Julai 2013 pada Isnin hadapan.

Sehubungan dengan itu, Pendita Emas memilih ikon bullish sebagai picture wall facebook Pendita Emas mulai hari ini tanggal 28 Jun 2013.



Akhirnya sekitar jam 10.00 malam harga emas melonjak ke paras USD1214/aun  dengan sasaran Pendita Emas harga diharapkan ditutup pada sekitar USD1235/aun.

Carta: Line kuning yang bengkok menggambarkan harga emas sebelum ini yang dicatatkan pada jam 8.00 pm waktu Malaysia dengan Pendita Emas meletakkan ikon bullish di hadapan harga emas, telah menyaksikan harga emas mengikut semangat gambar bullish iaitu harga berasal pada USD119x.xx melonjak ke USD1214/aun pada jam 10.00 malam.

Kelebihan kenaikan harga emas hari ini bakal membawa profit senyum pada Isnin 1 Julai 2013.

Sasaran USD1235/aun 28 Jun 2013.


Maybank produk

Produk Kuwait Finance


Harga pajakan memberi nafas baru terutama yang sedang tertekan dengan tempoh matang penebusan.


Kesimpulannya :

Pendita Emas suka membeli emas fizikal ketika harga emas sedang menaik kerana ia menjadi pilihan 99% pelabur emas fizikal yang suka membuat keuntungan melalui trading terutama yang suka kepada projek mudah cair.

Jika trader suka membeli emas yang mengalami penurunan sebenarnya menjerat masalah kepada diri mereka. Sebab itu trader jenis ini akan membuat apa sahaja cara agar ramai membeli harga emas  drop supaya mereka kekal mendapat sokongan wang segar untuk meneruskan kelastarian perniagaan mereka.

Manakala penyimpan emas fizikal jangka panjang lain pula patern pembeliannya. Mereka suka membeli emas ketika harga emas turun dengan membuat pembelian secara berperingkat-peringkat. Kemudian bila jatuh atau naik harga emas tidak memberi impak apa-apa kepada diri mereka kerana mereka telah sedia mempunyai wang yang banyak dan suksess.

No comments: