Friday, October 29, 2010

PROMOSI LAMAN WEB GENERASI PINTAR MARKETING (GPMART.NET)



Salam,

Petua untuk berniaga kita perlu mempelbagaikan aktiviti perniagaan. So jika mahu menjual dan membeli emas kita perlu mempelbagaikan skop perniagaan emas iaitu jual beli emas public gold, kita tambah aktiviti dengan pembelian emas pajakan/lelongan.

Rempit emas melalui pajakan memang menguntungkan. Dalam kajian kes, kebanyakan perempit emas cuba mendapatkan semaksima keuntungan pajakan melalui arrahnu yang menawarkan pinjaman yang tinggi.

Sikap manusia, bila nampak banyak wang depan mata maka kelabu mata masing-masing. Ajar rempit satu persatu, dia buat double dan triple, ajar buat seminggu sekali, dia buat hari-hari, suruh bahagi wang pajakan kepada dua bahagian iaitu 40% digunakan dan 60% simpan untuk standby tebusan, dipakai semua wang pajakan. Akhirnya terkandang semua emas yang dimiliki.

Kerana mengejar keuntungan, telah menjerumuskan perempit emas dalam masalah kewangan yang baru. Semua emas terkandang jika kita mengharapkan pusingan wang pajakan secara total.

So di mana keuntungan emas sebenarnya. Keuntungannya berada pada badan emas itu sendiri. Jika naik harga emas, anda jual emas berkenaan anda akan untung mendapat wang dengan emas tiada dalam simpanan. So, nak suksess dalam merempit nie ia sesuai pada sesiapa yang terlibat dengan perniagaan.

Mengambil contoh En Azri Kosnan merupakan petani moden di Johor Bahru. Beliau menggunakan wang pajakan emas untuk pusingan modal, gaji dan kos-kos lain. Hasil jualan kacang, lada dan bahan pertanian digunakan untuk menebus.

Seorang tauke kantin sekolah saya, Pn Norwati merempit emas setiap hari di Agrobank Kota Tinggi kerana dia ada pulangan modal hasil perniagaan kantin dan restoran setiap hari.

Persoalannya bagaimana dengan anda pula? Ada perniagaan sampingan lainnya?

Jika tiada saya ada satu idea untuk membantu anda. Untuk menambah lagi income menggunakan hasil wang pajakan kita kena berani mencari peluang pelaburan yang lain. Kita kena keluar dari jenama emas.

Pendita mencadangkan supaya agent pendita emas menyertai kami dengan produk keluaran Generasi Pintar Marketing yang menawarkan produk amarella, spray serangga Bio AROMA dan Penapis air OAISIS II.

SEGERA SERTAI KAMI, CALL 0193791864 KERANA PRODUK YANG BELUM DILANCARKAN TELAH BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM DI SELURUH NEGARA.

WEB WWW.GPMART.NET AKAN DILANCARKAN SECARA RASMI MULAI MINGGU DEPAN.


No comments: