Saturday, October 23, 2010

PERTEMUAN NETWORK MASTER DEALER DAN DEALER UNCANG EMAS DAN PENDITA EMAS DI JOHOR BAHRU

Kehadiran rangkaian Uncangemas seluruh johor

http://www.uncangemas.ne

Salam 1 Malaysia. melihat gelagat agen-agen tajaan rangkaian uncangemas dari seluruh pelusuk negeri johor telah menggamatkan suasana pejabat publicgold cawangan johor di taman perling petang jumaat tadi. pembukaan pejabat baru itu memang dinanti-nantikan oleh seluruh agen-agen rangkaian uncangemas. apa tidaknya, ia memudahkan dan mempercepatkan proses jual beli emas secara langsung kepada pelanggan.

kehadiran lebih 40 orang agen-agen baru publicgold rangkaian uncangemas menunjukkan potensi yang amat besar di bawah rangkaian ini kerana telah melahirkan tokey-tokey emas yang telah berjaya.

Jom kita lihat gambar di bawah….

Pendita Emas dan lain-lain bersembang sambil menanti giliran bapak Faeez selesai menebus semua emas miliknya hari pertama Pejabat Cawangan Public Gold Johor Bahru membuat pengagihan emas. Parah Pendita punya turn terpaksa ditangguhkan pengambilan kerana kehabisan stok.

Yeee ha, tambah ramai network aku di bawah uncang emas. Ganas-ganas semua otai nie. Kesian Si Aswadi sudah boring tu, menanti giliran terlalu lama.

Awek baru, salah sorang master dealer melupakan hajat untuk menemui costumer semata-mata nak bersembang dengan pekerja nie. Siapa dia rahsia Pendita Emas.

No comments: