Wednesday, March 9, 2011

BAGAIMANA URUSNIAGA EMAS GCP MENGUNTUNGKAN KITA

Salam,

Seperti dijanjikan pada malam ini Pendita mahu bersembang tentang bagaimana urusniaga emas GCP menguntungkan dealer berdaftar secara rasmi. Ini disebabkan atas permintaan ramai pengunjung yang mahu mendapatkan maklumat pelaburan emas GCP yang sebenar.

Seperti yang anda sedia maklum, dalam urusniaga emas GCP para dealer disediakan dengan dua harga berbeza iaitu harga dealer dan harga pelanggan. Ini bermakna amalan dan konsep perniagaannya mengamalkan perkongsian keuntungan yang diraih dari pelbagai peringkat transaksi produk emas yang dikeluarkan.

Ini bermakna dalam sistem pemasaran produk emas GCP ia adalah selari dengan pemasaran produk yang diamalkan oleh pengeluar seluruh dunia iaitu ada eleman pembekal, pengeluar, pemborong/peraih, peruncit dan pengguna. Ia dapat diringkaskan sebagai berikut:


Jika berminat mudah sahaja untuk sertai kami:

Langkah 1: Pilih amount pendaftaran keahlian seumur hidup RM600(tanpa tool kit) atau RM1000(ada tool kit)

Langkah 2: Gunakan nama pengenal anda Yatiman Bin Kamsidin AD1243 than daftarkan diri dengan penuh isikan butiran diri dipinta dengan klik sini

Langkah 3: Setelah selesai bank in wang ke dalam akaun Maybank GCP : 505103003954 mengikut amount pilihan anda dan submit transaksi ke sale@gcp.com.my dan mesej pada Pendita ke nombor 019-379 1864 mengenai amount, tarikh dan masa bank in.

Langkah 4: Setelah terima password dan username tuan/puan boleh memulakan tempahan produk GCP secara online atau telefon pada hari bekerja bermula jam 10.00 pagi hingga 4 petang (Isnin hingga Jumaat)

Selamat Bergabung Dengan Pendita

BACAAN BERKAITAN KENAPA PILIH EMAS GCP
L

No comments: