Thursday, March 24, 2011

JOM BERJUAL BELI EMAS DALAM INTERNET

Salam,

Marilah berjual beli emas secara profesional di hujung jari kita. Istilah ini tepat bagi pelaburan emas yang duduk diam dan goyang kaki hari-hari masuk puluh-puluh, minggu-minggu masuk ratus-ratus dan bulan-bulan masuk ribu-ribu. Bergantung kepada pelaburan kita.

Akaun pelaburan berikutnya diserahkan kepada anda seperti di bawah


Pelaburan yang Pendita display dalam posting ini hanya melibatkan saham 1 lot (1000) unit yang dijual pada harga USD105 bersamaan USD1050 (RM3570.00) satu lot.

Dengan pendaftaran sebentar tadi, kita terus diberi kemudahan menggunakan modal USD1050 kita sudah boleh menjadi pemegang share dan menjual serta membeli emas dalam pasaran dengan jumlah 0.70 auns. Ini bermakna jika sedia membeli banyak lot maka banyaklah keuntungan yang dibuat.

Sebagai contoh, melalui pembelian 1 lot, Pendita telah mendapat keuntungan 0.90 bagi satu lot yang Pendita jual sebentar tadi atas kenaikan 0.90, bagaimana kalau PE membeli 10 lot pada keuntungan yang sama ttu PE mendapat USD9.00.

Lihat apa yang PE lakukan pada posting sebelum ini, PE mendedahkan keuntungan yang PE terima melalui traksaksi jual beli. Ya, keuntungan jualan sebentar tadi berjaya menjana USD1.12




Di sini anda dapat melihat PE membuat pembelian emas semula pada harga USD1442. Lihat urutan pembelian yang PE lakukan?

Persoalan yang PE bolah jawab dari pertanyaan anda adalah seperti berikut:

Di mana kita boleh berjual beli seperti Pedita lakukan?

Ini wall akaun Pendita Emas, sebagai pemula jual beli emas.



Bagaimana harga emas semasa ditentukan?

Inilah graf harga emas yang digunakan sebagai panduan PE buat Bid harga emas terkini.



Ini pula paparan wang baki PE tidak termasuk wang hasil jualan 0.90 pada posting sebelum ini. Bermula dengan 1 lot kita sudah boleh berjual beli emas 0.70 auns.


PE berminat untuk membuat pembelian semula pada harga1442.10 dan lihat dengan emas seberat 0.70 auns PE mengeluarkan kos sebanyak USD1009.


Pembelian PE berjaya dan wang berbaki USD40.45 dengan spread harga jual dan harga belian hanya -0.90. Tanda negatif bermakna kita tidak boleh menjual emas yang baru kita beli



Harga spread -0.90 yang ditinggalkan seketika sebentar tadi telah mengalami defisit kepada -0.81, wow jangkaan Pendita harga emas akan meningkat naik sebentar lagi. menjadi kenyataan. Tunggu sekejap sambil goyang kaki nak jual semula emas bila naik semula. Sekurang-kurangnya naik USD145 kita jual.



Alamak harga jatuhlah bro. PE sudah terkena pukulan dari urusniaga pasaran yang berlaku. Lihat carta harga emas semasa di bawah ini jatuh ke paras terendah USD1441:


Wah julat spread daripada -0.90 membesar kepada USD-1.43. Kita tunggu sedikit masa lagi untuk jual juga dalam tempoh sejam mendatang.


woo hai, julat spread harga belian Pendita dengan harga emas terkini sudah merudum ke USD1440. Dalam hati berkata moga-moga meningkat naik semula ke usd1444 PE akan lego semula.



Woo hai makin jatuh plak harga emas nie sampai defisit USD3.82. Tak apa percaya kepada deria ke enam intuisi PE mengatakan harga akan naik semula seketika.



Ha ahhh harga sudah mula naik ..Defisit sudah mengurang.




Yaaa, harga melonjak naik semula.


Penafian : Maklumat ini sebagai info sahaja. Defisit spread semakin mengecil.






Waaa, harga sudah melepasi 1442. Tetapi belum boleh jual.



PE masih menanti harga emas naik semula melepasi 1442




No comments: