Wednesday, March 23, 2011

HARGA EMAS KEMBALI MEMULIH UNTUK MENUKAR TINGKAT HARGA DASAR PADA USD1450BERAKHIRNYA BULAN MAC DAN MENJELANGNYA BULAN APRIL 2011

Salam,

Benarkah harga emas akan naik tinggi pada akhir bulan Mac dan awal April 2011?

Jawapan PE ya dan memang benar kerana telah terlihat tanda-tanda kenaikan harga emas ini.

Berapa harga sasaran harga emas semasa PE?

Berdasarkan kepada perkembangan negatif politik dan ekonomi semasa, PE sasarkan harga emas boleh mencapai USD1470/oz sedikit masa lagi tidak hari ini, awal minggu depan. Kena ingat sasaran PE berdasarkan kenyataan di kepala blog PE emas akan mencapai harga USD1500/oz yang telah terkandas sepanjang suku tahun pertama( Jan - Mac 2011)

Bagaimana mahu memastikan kenaikan harga emas ini?

Sila lihat tanda-tanda positif kenaikan harga emas pada graf-graf yang telah PE postingkan sebelum ini. Tanda kegemaran PE telah muncul dengan menarik. Sila buat kajian berdasarkan graf pergerakan harga semasa sebenar seperti di bawah ini untuk memahami apa yang PE perkatakan:

Apa kelebihan menuruti ramalan harga emas PE?

1. Emas anda akan menjadi lubuk duit.
2. Tidak perlu memantau pergerakan harga emas setiap masa jika mengunakan harga sasaran PE?
3. Dapat Menambahkan keuntungan setiap minit.


Moralnya : Orang yang berilmu lebih kaya dari orang yang tamak. Pelabur berilmu, harga emas yang ciput dapat diperkembangkan menjadi beribu-ribu kali lipat keuntungan berbanding dengan orang yang tamak, bawa masukpelaburan beratus-ratus tetapi tidak pandai memberi perkhidmatan keusahawanan hanya sekali mendapat keuntungan.

# Kita hanya merancang dan tuhan menentukan, kita diberikan akal maka kena buat penafsiran sendiri.

Sekian. Ulasan lanjut esok

No comments: