Monday, October 4, 2010

DEALER BARU PENDITA EMAS HAZRINA BT AB RASIB @ KAMARUZAMAN (A1132) BUAT SALE TERKEJUT DALAM PERJALANAN PULANG DARI PUBLIC GOLD KOTA BHARU KE RUMAH


Salam,

Tahniah, kepada Pn Hazrina kerana anda telah menjadi ejen yang paling pantas menjual emas anda dalam perjalanan pulang dari Public Gold Cawangan Kota Bharu.

Walaupun tiada pengetahuan untuk menjual emas, emas anda telah terbeli dengan sendirinya oleh pihak lain. Ini menunjukkan Tuhan telah menentukan rezeki anda secara tiba-tiba melalui emas. Saya doakan anda terus berjaya walaupun Pendita Emas hanya berkomunikasi melalui telefon.

Tak sangka bukan Puan Hazrina, hajat awal menjadi ejen di bawah Pendita Emas hanya untuk menjadikan emas simpanan peribadi. Panjang lebar kita bercerita tentang merempit emas.

Now tidak semena-mena anda menjadi penjual emas. 5 pc daripada 7 pc jongkong emas 20 gram berharga RM2967.00/pc telah berpindah tangan pada hari ini dengan harga RM2980.00. Sasaran untuk merempit emas nampaknya tidak kesampaian.

Inilah yang saya katakan pada posting yang lalu, sesuatu perkara yang berlaku secara kebetulan akan merubah hidup masa depan seseorang untuk menjadi lebih sukses.

Tahniah buat anda, tuhan melorongkan rezeki yang tidak disangka-sangkakan. Saya turut gembira dengan situasi yang anda alami hari ini. Pendita Emas mahu juga merasa begitu tetapi tiada peluang.

So sementara harga emas masih rendah, lock semula emas yang terjual kembali dengan segera. Gantikan semula emas terjual dengan stok baru dari Public gold.

Caranya selepas ini jika ada sedara mara /rakan taulan nak beli dengan tunai, dalam masa sama lock harga emas yang akan berpindah tangan terlebih dahulu ya.

KEPADA RAKAN-RAKAN DI PANTAI TIMUR HUBUNGI
HAZRINA BT AB RASIB @ KAMARUZAMAN
0139289639

No comments: