Saturday, January 22, 2011

Apa tindakan anda jika harga emas terus merudum?

Salam,

Benar ke harga emas akan merudum? Jika anda bertanyakan Pendita jawapannya ya. Maka beberapa langkah perlu diambil tindakan segera.

1. Jika ada emas fizikal belum tergadai, pajakkan sebahagian untuk mendapatkan wang tunai. tunggu masa yang sesuai wang tunai yang ada digunakan untuk membeli emas pada harga rendah. Teknik ini membolehkan anda mempunyai stok emas lama dan emas baru.

2. Jika ada emas terpajak yang dibuat sebelum pada bulan Oktober, buat pinjaman wang dari ibubapa dan rakan untuk keluarkan emas yang terpajak. kemudian pajakan semula, wang dipinjam tadi pulangkan segera. Extra money belilah gram tambahan untuk emas anda.

3. Jual sebahagian emas sementara harga emas masih tinggi, tunggu dua atau tiga hari kalau harga emas menjunam turun buatlah pembelian emas yang baru.

4. Buat jualan semula untuk mendapatkan semula wang 30% untuk emas dibeli menggunakan sistem 30%-70% kepada pengeluar emas untuk menguji sejauh mana kekuatan tunai mereka untuk kita buat penilaian. Wang yang ada boleh digunakan sebagai wang standby buat pembelian jika harga emas merudum lagi.

No comments: