Saturday, January 22, 2011

CONTOH-CONTOH JONGKONG EMAS LOMBONG (PURITY 93.XX ) DALAM SIMPANAN UNTUK JUALAN

salam,


Hari ini merupakan hari paling menggembirakan. Selepas waktu sekolah tamat jam 1.10 petang, Pendita telah bergegas ke Kluang untuk menemui otai tester emas abang Z (Zakaria) yang tiba dari KL dengan pemandunya untuk membuat pengesahan tentang emas 5400 gram yang Pendita postingkan pada beberapa hari lepas. Berat dan puritynya genuine kerana emas telah dimasak dengan asid citric dan ditimbang menggunakan density berkualiti. Minta maaf harganya tidak menepati pihak Pendita.


EMAS LOMBONG TEMPATAN SELEPAS MENGALAMI TRANFROMASI KE BENTUK JONGKONG

Mungkin berlaku salah faham dari segi purity emas, rundingan harga awal yang dipersetujui terpaksa disemak dan dinilai semula. Isnin ini akan akan berlaku transaksi mengikut harga emas Isnin. Insyallah, jika pihak kami berpuashati dengan harga tawaran pembida, emas 5.4 gram akan menjadi milik pembeli berkenaan .



Jika ada tauke emas yang mahu mendapatkan bekalan emas yang lain dari Pendita, call 0193791864 segera. Yang penting sediakan cash dan sedia turun ke Johor. Umpama mahu meminang anak dara, segala adat dilakukan di rumah anak dara. Begitu juga dengan tauke yang mahu mendapatkan emas kami.

Seterusnya beberapa contoh jongkong emas lombong seperti berikut akan menjadi milik pembeli yang genuine dikalangan orang Melayu dengan bekalan mingguan secara berterusan sebanyak 8 kg hingga 10 kg.








EMAS NUGGET 200 GRAM TENGGAROH MERSING KOS BELIAN RM48,000.00






SUMBER: EMAS LOMBONG MILIK RANGKAIAN PELOMBONG-PELOMBONG EMAS PERSENDIRIAN BERNAUNG DI BAWAH PENDITA EMAS. PELOMBONG PENYEDIA EMAS, PENDITA PUBLISH EMAS, ANDA BROKER EMAS, KAMI UNTUNG ATAS EMAS.


No comments: