Thursday, January 27, 2011

BETUL KE ADA SABUN JONGKONG EMAS 24 KARAT?

Khamis, 27 Januari 2011
Sabun Jongkong Emas

ZMASHA Marketing Resources, syarikat Bumiputera yang mengeluarkan produk kecantikan dan pelangsingan di bawah jenama ZZ Beauty kini memperkenalkan produk terbarunya untuk penjagaan kulit wajah menggunakan 99.9 peratus hablur emas iaitu Sabun Jongkong Emas yang pertama di pasaran.

Pengarah Urusannya, Ziela Che Nor berkata, sabun yang diberi nama Z Masha 24K Pure Gold Beauty Bar itu mampu bertindak sebagai antipenuaan ketika membersihkan wajah supaya berseri dan bersinar.


Katanya, Z Masha juga membantu mengatasi masalah kedutan serta mengimbangi warna kulit agar lebih anjal, lembut, cerah dan gebu tanpa perlu mengambil suntikan.

“Selepas melalui kajian dan penyelidikan, kami memperkenalkan sabun jongkong emas Z Masha kepada orang ramai dan ia sudah berada di pasaran dengan harga hanya RM69.


“Kelebihan sabun ini ia menggunakan dua kali ganda hablur emas 24k dan tidak memberi kesan sampingan kepada pengguna, selain boleh digunakan oleh lelaki dan wanita berumur 18 tahun ke atas,” katanya kepada Bisnes Metro.


Menurutnya, Z Masha bukan saja untuk antipenuaan, malah membantu mencerah, melembap dan merawat kulit wajah akibat pemakaian produk yang salah serta mereka yang mempunyai masalah kulit.

Ziela berkata, dengan produk baru ini, ia melengkapkan rangkaian produk penjagaan wajah di bawah ZZ Beauty dan pihaknya memberi peluang kepada orang ramai yang ingin menjadi pengedar dengan jaminan margin keuntungan yang tinggi.

“Kami mengalu-alukan mereka yang ingin menjana pendapatan sampingan dengan produk ZZ Beauty dengan margin keuntungan 30 peratus. Sesiapa boleh menjadi pengedar dan ia terbuka di seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak.

“Berikutan permintaan untuk produk ini sudah ada, kami yakin pengedar tidak mempunyai masalah untuk mendapatkan pelanggan, malah testimoni ke atas Z Masha 24K Pure Gold memberi maklum balas positif dan menampakkan hasil memuaskan,” katanya.

Beliau berkata, sabun itu juga boleh digunakan sebagai masker untuk kegunaan seminggu sekali dan sesuai untuk semua jenis kulit. “Sempena tahun baru, kami mengadakan promosi bagi pembelian 12 kotak Z Masha, pelanggan akan diberi diskaun sehingga 30 peratus. Mereka yang berminat boleh menghubungi 012-2215942 atau melayari www.zzbeauty.com.my ATAU hubungi stokis negeri atau daerah anda,” katanya.

KEUNTUNGAN MENJADI DEALER =12 KOTAK X RM69.00 = RM828.00 X 25% =RM207.00 INI BERMAKNA MODAL ANDA HANYA RM828.00-RM207.00=RM621.00

HUBUNGI STOKIS DAERAH PASIR GUDANG DAN JOHOR BAHRU ANDA

YATIMAN BIN KAMSIDIN 019-3791864

-----------------------------------------------------------------------------------------

POSTING BERITA LAMPAU

Pn Norwati merupakan agen dealer Public Gold.

No comments: