Friday, January 28, 2011

PEMBETULAN HARGA PASARAN EMAS SEMASA DUNIA MENJELANG HARI TERAKHIR MINGGU KE-4 JANUARI (24-29 JANUARI 11)

Salam,

Apakah benar berlaku kenaikan mendadak harga emas pada hari ini, Jumaat 28/1/2011 jam 11:51 waktu Malaysia (10:51 pm waktu barat)?


Melihat kepada bentuk line harga, terdapat berlaku peningkatan harga secara mendadak tetapi kecil sahaja. Walau bagaimanapun kita kena pastikan bentu kenaikannya.



Jika berbentuk kepala ular tedung, harga akan terus melambung membentuk 2 lonjakan harga sehingga pagi ini.



Tetapi jika harga yang naik mendadak kemudian diikuti dengan rebahan line yang terus mendatar alamat harga akan statik

dan jika line terus mengalami kejatuhan, harga emas juga akan terus mengalami kejatuhan.

Mengenai harga emas pada hari ini, alhamdulillah harga emas sepanjang siang hari berada kekal pada paras bawah USD1320.00 seperti yang Pendita laungkan. Wow harga yang menarik.



Dengan beransurnya harga rendah menuju ke puncak pada hari ini, Pendita ingin berkongsi cerita pelaburan emas yang genuine untuk anda.

1. Ketika harga border inilah kita membuat pembelian emas yang baru secara maksima dengan tujuan untuk menambah stok emas yang sedia ada dalam simpanan.

2. Jika ada emas fizikal dalam tangan, pajak ajerlah emas yang ada tidak kira berapa harga pajakan yang diseiakan untuk menambah stok emas sedia ada. Diperingkat ini usah buat jualan walau segram.

jom kita lihat harga emas selepas jam 12:10 =11:20 menyaksikan kepala tedung sudah menujah ke langit untuk membentuk harga tinggi fasa pertama.



Kenaikan harga terakam pada paras USD1330.56. Lonjakan yang jauh hampir USD20.00.



Sah di sini, harga emas pada pagi ini memilih untuk mengikut pilihan pertama yang Pendita sarankan iaitu pembentukan harga kepala ular tedung. Lihat lonjakan harga kedua telah berlaku seperti berikut:



Sah sampai diperingkat ini, harga emas mendaki dan terus mendaki tertinggi sampai harga USD1342. Wow kenaikan sangat drastik buat tempoh masa tidak sampai 1 jam. Kita namakan kenaikan harga ekstrim.



Inilah gambaran keluk harga yang Pendita katakan jika kita menemui bentuk ular tedung, akan berlaku 2 fasa kenaikan harga yang mendadak iaitu A dan B.




HARGA EMAS TERUS MENDAKI SECARA EMSTRIM USD1346 DENGAN KENAIKAN MELEBIHI USD28.30. WO WO WO HEBAT TUUUU



HARGA SELEPAS 1:15 (12:15) AKAN MENYAKSIKAN HARGA EMAS AKAN MENDATAR SEPERTI BERIKUT..

No comments: