Saturday, January 8, 2011

SELAMAT DATANG KEPADA ASWADI B MAT YAACOB(AGENT PG) SEBAGAI AGENT GCP PENDITA EMAS

Salam,

Berikut adalah nama ejen Public Gold yang telah mendaftarkan diri sebagai agent GCP pada 8/1/2011. Pertemuan dengan En Aswadi Mat Yaacob telah diadakan pada malam 7/1/2011 di Lobi TS Hotel Pasir Gudang.

Panduan dan info yang lengkap telah Pendita sampaikan. Alhamdulillah semuanya terjadi melalui info-info terkini dalam blog Pendita Emas. Senang kata info-info Pendita telah membuka mata mereka yang memahami matlamat perkongsian pelaburan dalam emas.

Barulah betul info-info Pendita telah memberi pengetahuan melalui pembongkaran rahsia pelaburan emas dengan percuma.

Pendita tidak perlu menjual e-book berharga RM40.00 atau RM80.00 walaupun ada yang meminta Pendita berbuat demikian kerana ilmu tentang emas yang Pendita miliki adalah sedikit berbanding dengan air dari lautan yang luas.



Selamat datang En Aswadi B Mat Yaacob ke dalam keluarga GCP. Apa lagi harga dealer tengah cantik masa nie, lock segera pada awal pagi Isnin kerana time ini, Pendita juga merancang untuk lock harga emas baru menggunakan belian 30% - 70% melebihi 300g lagi. Jom pakat-pakat kita gunakan arrahnu Agrobank Pontian kerana harga pajakan masih RM165.80 segram. Emas tersebut akan kita lambung-lambung mendapatkan customer yang sedia membeli harga lebih tinggi. Barulah betul nama kita tokey dan saudagar emas.

No comments: