Tuesday, December 27, 2011

Kah Kah Kah Dengar Cerita Ada Otai Emas P. Gold Kecundang Dengan Arrahnu

Berita menarik nie. Ada otai emas yang tersohor telah fedup dengan teknik arrahnu. Betul ke? Segala maklumat diperolehi dari seorang group Pendita Emas yang baru selesai bersidang dalam meja bulat depan TS Hotel tempat group kami selalu berkumpul.

Dipendekkan cerita rupa-rupanya mamat nie jadi speaker yang dikatakan mampu menarik kemasukan ahli company dia dengan amount lebih RM100,000.00 sekali shoot telah menghadapi masalah untuk menebus kembali.

Sedangkan group Pendita Emas tiada masalahpun kerana dalam group kami memiliki pakar-pakar pajakan dari zaman senang dan zaman kemelesetan emas yang berlaku pada tahun 2008.

Malah apa yang PE postingkan selama ini mendapat perakuan dari otai-otai emas PE group. Maka setelah mendapat info dari sidang PE group dan menjaga perniagaan kami semua segala posting mengenai rempit emas yang dipaparkan secara percuma dalam blog PE ini terpaksa kami tarik balik.

Jika mahu maklumat teknik rempit berkenaan jom hadiri seminar yang akan PE anjurkan mulai Januari 2012 hanya dalam kalangan dealer-dealer Pendita Emas Group sahaja.

Admin Pendita Emas Group

3 comments:

Anonymous said...

lemah mate kot.. x pandai kira

Daud Awang said...

siapakah orang tersebut :-)

Daud Awang said...

Siapakah otai emas yang tersohor itu?? kuang kuang kuang!!!