Friday, November 5, 2010

SASARAN HARGA EMAS SELEPAS JAM 8.00 MALAM



carta A

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzXtBXh76us-_Vub83WUz-YToVCAQ3b_dzxEmVxYL9hh-6GoJ0eSpQXI1l-U1MvtzJwiw4lKiH21PQ4UbTHfmlCUrL9_BLz7lSemm96jSegxyP1rsEC3T6PWgnvOkDaNWM8KZz7Y9FBDk/s1600/wang.png

Carta B
Salam,

Sehingga jam 7:52 malam ketika posting ini ditulis, nampaknya harga emas masih mengikut patern harga simetri. Pendita emas melakarkan line pergerakan harga emas menggunakan bewarna kuning diikuti oleh pergerakan harga emas semasa pada Carta B.

Senang kata jika mengikut harga semitri sebenar, adalah tidak mustahil harga tertinggi pada malam ini mencapai sasaran melebihi USD1400. So senang kata unjuran harga emas pada paras USD1400 adalah harga bonus Pendita Emas.

Mengapa pendita mengharapkan harga tinggi?

1. Untuk memastikan emas fizikal berada dalam kelasnya yang tersendiri.
2. Menjadi salah seorang jutawan segera dalam masa singkat melalui pemilikan emas dalam tangan.
3. Menambah aset semasa pendita emas untuk memperkembangkan pelbagao potfolia perniagaan yang disertai. Dengan emas pendita memperolehi model tanpa membuat pinjaman bank. kalau nak pinjampun untuk tambah stok emas.
4. Menutup mulut orang ramai di luar yang memperlekehkan kita bahawa melabur emas tidak nampak untungnya. Bersyukur kita kerana kita menjadi pelabur emas yang sabar. Betul juga kalau kita bersabar kita akan menerima nikmatnya.

No comments: