Monday, November 15, 2010

MINGGU MELETIHKAN DAN SALAM AIDILADHA

salam semuanya,

Minggu meletihkan tapi menguntungkan.

Sabtu malam mengendalikan talk mengenai pelaburan emas di Pasir Gudang. Selepas itu ada tauke emas meminta saya mencari stok sebanyak 10 kilo emas untuk bekalan setiap hari untuk industri. Percaya kew, memang sah buku akaun bank rakyatnya ada transaksi RM1.5 juta.

Ahad, menghadapi kerenah murid dewasa, pelajar sarjana muda. Hangit kepala kelas dari jam 8.00 pagi hingga 6.40 petang.

Isnin, pagi-pagi dah ada kerja. Fail panitia kena kemas kini yang tiada kesudahan penukaran sistem fail. Penyiapan data dan laporan yang diperlukan memang meletihkan minda.

Malam harinya ada meeting board of director kumpulan syarikat yang kami bentuk. Bertindak sebagai ketua atas dasar rangking sebagai stokis centre mengawal daerah ke daerah bertujuan untuk meramaikan rakyat kita menjadi jutawan.

Bila bis nie di gabungkan dengan pelaburan emas peh memang menguntung. Lumayan. Moga tercapai hasrat kami melahirkan seberapa ramai jutawan pada tahun 2011 melalui perniagaan baru yang kami bentuk.

Sesiapa yang berada di Pasir Gudang Jom ramai-ramai turun ke TS Hotel Scientex untuk pelancaran penuh program kami pada 23 November, Selasa, jam 8.00 malam. Datang beramai-ramai bersama teman-teman anda.

Bagi sasaran harga yang saya garapkan tepat jam 9:56 Selasa 16/11/2010pagi ini kedudukan harga emas minggu ini ialah:

Pasaran antarabangsa: USD1445.00/oz
20 gram : RM3210.00
1 Dinar :675.00

No comments: