Thursday, November 4, 2010

5 asas kenaikan harga emas mencecah USD5000/oz

Mengapa Pengasas Dari Syarikat Perlombongan Emas Terbesar Kedua di Dunia Mengatakan Harga Emas Akan Mencapai USD5,000 Per Ounce!

Rockwell Richard

Jika harga emas naik ke USD 5.000 kedengarannya terlalu jauh untuk anda, anda mungkin teringat semula mungkin terdengar seperti terlalu jauh untuk harga emas pergi lebih dari USD 1,000 per ounce pada tahun 2001 ...

4November 2010

Ada 5 alasan asas bahawa emas akan pergi lebih tinggi ... dan mungkin lebih tinggi!

1) Inflasi

Jika anda bukan salah seorang yang beruntung pada tahun 2001 untuk mendapatkan mesej dan melihat kembali kenaikan harga sebanyak 400% pada emas, maka bertahanlah kerana hal ini terus berjalan yang memungkinkan anda mendapat kesempatan dengan mudah menikmatinya pada kali ini. Dengan Bank Pusat di seluruh dunia telah melancarkan sebuah program stimulus bernilai USD 12 Dolar Triliun yang melebihi dua kali ganda jumlah wang beredar di Amerika Syarikat!

Tidak pernah berlaku dalam sejarah Amerika Syarikat, percetakan wang kertas beaar-besaran yang boleh memasukkan paku terakhir di peti mati dolar AS.

Ingat hubungan dengan Dollar vs Gold? Ketika dolar melemah apa yang terjadi pada emas? Emas goes UP, UP, UP!

2) Permintaan

Anda bukan seseorang sahaja yang menerima pengetahuan ini, penulisannya ada di mana-mana. Pelabur dan hedge fund sama-sama menelan lebih banyak emas dalam jumlah besar lebih dari sebelumnya. Bagi mereka di AS yang masih tertidur di switch, pelabur di India akan membeli emas dengan jumlah tidak anda inginkan.

Jangan lupa Negara China, yang tidak malu mengatakan warga itu melabur dengan membeli semua emas dan perak mengikut kemampuan mereka.

Bolehkah anda mengatakan Jutawan ? Jadi, inilah pelajaran dari Ekonomi 101. Ketika Permintaan meningkat dan penawaran menurun, apa yang terjadi pada HARGA? Kata SD Watson!

3) Ikuti "Wang Pintar"

Pernahkah anda mendengar ungkapan "Jika anda ingin menjadi kaya, ikuti apa yang orang kaya labur" Jadi, siapa orang terkaya di dunia dalam pelaburan ini? Drum roll sila ... anda mendapatkannya,

EMAS! Black Rock Inc salah satu pengurus pelaburan terbesar mengatakan bahawa tahun 2009 merupakan titik balik ... Untuk pertama kalinya dalam lebih dari 20 TAHUN Bank Pusat telah menjadi PEMBELI bersih sebagai lawan Penjual Emas Bersih.

4) Krisis Mata Wang Masa Depan

Sejarah (Isi )_______ . Kita telah melihat apa yang terjadi dengan Portugal, Sepanyol, Itali, Ireland, Iceland, dan Yunani. Kami juga telah melihat England dan ekonomi yang lain yang tak terhitung jumlahnya berjuang untuk memulihkannya.

Ini adalah SELALU apa yang terjadi dengan mata wang yang hanya disokong oleh keyakinan penerbit Bank Negara. PERNAH melihat dalam sejarah dunia, mata wang fiat (buatan manusia) yang mampu bertahan lama ... PERNAH!

Jika anda masih di luar sana berfikir bahawa Dolar AS boleh membuat "comeback" dengan semua yang telah terjadi, maka anda akan menjadi seperti petani yang tidak akan masuk ke ruangan akar bawah tanah, berfikir bahawa tornado menuju rumahnya pasti akan mengelilinginya!

Sekali lagi saya katakan TIDAK PERNAH dalam sejarah tiada satupun mata wang fiat selamat, dan dolar AS tidak mendapat pengecualian. Jika anda tidak memiliki emas, apa yang harus anda akan jelaskan ... kertas dan tinta.

5) Mudah Sebagai 1,2,3

Pindah ke $ 5,000 atau lebih pada ons ini pasti berlaku dalam 3 tahap yang berbeza, dengan setiap tahap cepat mempercepatkan untuk memdahului.

Tahap 1 mata wang akan terus menurunkan nilai sehingga hampir tidak ada nilai. Infonya - Dolar AS telah kehilangan 97% dari kuasa beli sejak awal!

Tahap 2- tahap permintaan pelaburan emas adalah terkuat di dunia dewasa ini.

Tahap 3, harga emas tidak akan bergerak secara berperingkat, tetapi lebih kepada tujahan ke atas (TAKE OFF) seperti setiap batang potongan kayu diikat pada roket! Perbandingannya harga emas hari ini nampaknya berubah seperti orang bodoh berubah.

Ubah suai dari sumber http://offers.quote.com/fbm/2010/1026.htm

No comments: