Saturday, December 25, 2010

SERAHKANLAH KOMISEN O.5% DARI SALE PENDITA BULAN DISEMBER KE TABUNG MASJID, KERANA ANDA TIDAK PERLUKANNYA

ANDA DAN PENDITA EMAS PENYOKONG MEMBAWA KEJAYAAN BERSAMA

Salam,

Kepada Master Dealer yang berkaitan termasuk Pendita Emas sendiri, Saya tertarik dengan posting nie yang dibincangkan pada 7 Disember 2010 mengenai orang memburu komisen sedangkan MD tu katanya dia boleh dapat beribu-ribu henget dengan tak payah kejar komisen. Berikut posting yang dapat saya simpan dan digunakan pada masa yang tepat.





Kepada mana-mana saudagar emas termasuk Pendita , sila ambil peringatan bahawa walaupun anda tidak mengharapkan komisen sebagai Master Dealer, sebenarnya downline anda yang bertungkus lumus mendapatkan komisen untuk anda sebanyak 0.5% setiap bulan walaupun sedikit. Marilahlah kita hargai mereka.

So kita (termasuk Pendita) jangan terlalu bangga dengan kejayaan kita, dalam pendapatan tersebut ada hak orang lain yang mengharap setelah ditolak dengan sale sendiri.

So kepada MD (termasuk Pendita) yang tak menghargai sangat downline, sila kembalikan komisen 0.5% yang diterima dari usaha mereka menjadi sedekah dengan memasukkan ke dalam 11 tabung masjid utama setiap negeri atau mana-mana masjid termasuk agihan sale dari Pendita. Kita dapat pahala juga.

Moralnya:

Jangan sesekali menafikan hak orang lain untuk berjaya, sedangkan diri sendiri termasuk Pendita emas juga menumpang tuah orang lain. Maklumat ini Pendita tujukan pada diri sendiri juga kerana ada downline Pendita yang lebih hebat dari Pendita. Jika tidak terima abaikan sahaja.

Kalau lontaran ini menjadikan pendita dikatakan melawan seorang guru dan tak berkat, pendita minta maaf dan kalau nak keluarkan dari team tuan guru dipersilakan. Hidup kita bukan lamapun dalam dunia, sampai masa kita beralih alam pulak.

No comments: