Thursday, December 9, 2010

RIANG GEMBIRA BERTEMU SEMULA DENGAN TEMAN SEANGKATAN KE KL MEMBAWA BALIK NILAI EMAS PG HAMPIR DUA JUTA KE JOHOR SEBELUM PG JOHOR DIBUKA

Salam,

Kenangan lalu
(gambar dirahsiakan)

Alhamdulillah maka ditakdirkan Allah, Pendita dipertemukan semula dengan beberapa teman yang bersusah payah naik satu kereta untuk membawa pulang emas bernilai hampir dua juta ketika kami berurusan di Pejabat Public Gold Cawangan Bandar Sunway. Banyak cerita yang kami sembangkan.

Yang best, Pendita menjadi penumpang yang pasif. Sentiasa tidur dalam perjalanan. Tetapi mencuri dengar cerita mereka. Best memang best. Kenangan lalu berlalu pergi.

Rindu pada Katrina dan Bandar Sunway.


Rasa rindu pulak dengan Katrina kerana sebelum Public Gold Top di Johor dialah yang menyambut tempahan sms, dan menyambut kehadiran kami. Mesra dan bertanggungjawab. Insyallah kami akan mengunjungi Miss Katrina di sana nanti sebagai rakan tapi mesra.

Seminar Di Pantai Timur

Di dalam pejabat Public Gold berlaku sedikit perbincangan antara kami. Cadangan terkini, teman-teman Pendita memohon bantuan Pendita untuk turut sama turun memperkenalkan produk Public Gold di Pantai Timur sedikit masa lagi.

Lokasi di Kuala Terengganu dan Kota Bharu. Sesiapa yang sedia menjadi host pertemuan kami akan mendapat durian runtuh seperti Pn Rosilawati Bt Mamat di Manjung Perak.

Beliau sebenarnya tidak yakin bahawa seminar anjurannya akan berjaya. Malah tidak percaya bahawa kehadiran peserta melebihi target beliau. Ini disebabkan jangkaan beliau yang hadir diantara 10 atau 15 orang sahaja itupun atas dasar call melalui telefon.

Alhamdulillah, rezeki menyebelahi beliau, lebih 35 orang yang hadir dan dalam 2 hari sahaja beliau telah berjaya melantik 5 agent baru. Lain-lain peserta, akan menyusul kemudian.

Setuju Ke Pantai Timur

Mengenai Perjumpaan dengan pelabur di Pantai Timur, pada dasarnya Pendita sangat bersetuju, lagipun cuti sekolah masih panjang dan bolehlah Pendita Emas berkongsi idea dengan rakan-rakan dari Pantai Timur dalam pelaburan emas. Sambil itu bolehlah Pendita bercuti ke Pulau Perhentian atau Pulau Kapas.

Insyallah, dengan bantuan ejen Pendita dan beberapa rakan-rakan kepada rakan Pendita di sana, mereka dapat mengumpulkan pelabur baru yang mantap.

http://www.fibrecomm.net.my/images/map/terengganu.jpg

CADANGAN TARIKH SEMINAR ELABURAN EMAS DI KOTA BHARU DAN KUALA TERENGGANU

SEPANJANG MINGGU KETIGA DAN KEEMPAT, INFO PERTEMUAN AKAN DINYATAKAN KEMUDIAN DALAM BLOG PENDITA, FB PUBLIC GOLD DAN LAMAN WEB PUBLIC GOLD

AGENT BARU BAWAH PENDITA PADA 9/12/2010

PENDITA MEMPERKENALKAN AGENT BARU PUBLIC GOLD BAWAH NETWORKING PENDITA EMAS

NAMA AGENT : PN SALBIAH BT ABD MAJID
JAWATAN:PESARA
LOKASI: TANJUNG PUTERI, JOHOR BAHRU, NONG CHIK, BANDAR BARU UDA, LARKIN PERDANA, KAMPUNG MELAYU
TELEFON: 0197612288

No comments: