Tuesday, February 1, 2011

SAHAM EMAS KFH MENINGKAT NAIK HARI INI DI JOHOR PADA 1 FEBRUARI 2011

Salam,

Kuwait Finance House kena beri kredit pada Pendita pada hari ini 1/2/2011 kerana posting Pendita mengenai emas KFH selama 3 hari sahaja di dalam blog Pendita telah mendapat tempat keeempat hint paling tinggi dalam minggu ini.




Disebalik data rasmi di atas, talian telefon Pendita tidak henti-henti mendapat panggilan dari rakan-rakan seluruh negara bertanyakan tentang emas KFH, kelebihan, macam mana nak mendapatkannya, berapa kos permulaan dan di mana mahu masukkan arrahnu terpilih tanpa merosakkan badan pembungkus emas KFH.

Terkini, beberapa dealer rangkaian Pendita Emas sudah mula mendapatkan lokasi premis KFH di Johor. Sampai ada yang kata tersesat dan tidak menemui lokasi yang dinyatakan. Walau bagaimanapun tindakan dealer rangkaian Pendita bukan sahaja celik emas tetapi sudah celik dengan perniagaan emas.

Topik sembang yang akan dibincangkan bersama dealer-dealer Rangkaian Pendita Emas emas terkini ialah :

  • Pendita mahu mengumpulkan pengikut Pendita seberapa ramai yang mungkin dengan metlamat satu hari nanti Pendita dapat menubuhkan koperasi yang bertunjangkan pelaburan emas membiak menjadi rangkaian pelbagai perniagan yang besar. Insyallah bagi masa dua tahun.
  • Mencari syarikat pelaburan emas yang mantap, produk emas yang genuine, memberi pulangan keuntungan maksima, dapat menyediakan share company dan menjadi rakan niaga dan dagang.
  • Merangka strategi menubuhkan konsortium yang dikenali Konsortium Pendita Emas untuk membeli semua emas yang ada di pasaran masa kini termasuk emas terpakai sambil menjual semula emas yang ada pada harga yang lebih menguntungkan.
  • Mempelbagaikan strategi pemasaran emas yang kita beli menggunakan sistem 30%-70% agar tidak bertapa di dalam pajakan arrahnu melebihi sebulan. Teknik ini akan Pendita bentangkan untuk info dealer rangkaian Pendita Emas.
  • Lebihkan membuat pemasaran stok emas yang ada dalam kalangan Rangkaian Pendita Emas berbanding memikirkan sangat tetang merekrut dealer-dealer baru. Kenapa Pendita berkata demikian? Jawapannya senang ajer tak merekrut dealer barupun, dalam pelaburan emas nie tetap mendapat keuntungan yang maksima. yang penting kita kena smart dalam bisness nie.

No comments: