Tuesday, February 8, 2011

JOM PANCING HARGA EMAS

salam,

Hari ini Selasa 8/2/2011 jam 20:55, harga emas semasa dunia digambarkan sebagai berikut;



Berdasarkan kepada tiga keluk yang Pendita gunakan untuk menganalisa harga semasa, didapati pergerakan keluk harga memapar aliran pergerakan yang mempunyai persamaan dan perbezaan. mengapa terjadi begini? Sebab instrumen digunakan tidak sama, satu keluk pergerakan harga 1 jam, dan 2 keluk harga pergerakannya dalam tempoh 1 minit hingga 5 minit.

Walau bagaimanapun harga emas tetap sekata atau julat yang kecil sifatnya berlegar sekitar RM2976 hingga RM3056.00. Ini bermakna purata harga sepanjang 8 hari di bulan Februari ialah RM3025.00. Ini menandakan julat kenaikan dan penurunan harga masih stabil pada kedudukan harga yang tinggi berbanding dalam tempoh yang sama pada tahun 2010 (RM2500.00)

Pada malam ini, oleh kerana pendita mahu menjual stok emas yang ada pada Pendita, pendita mengharapkan harga emas dunia pada malam ini boleh melepasi USD1380.00. Adakah ini terjadi? Pendita serahkan kepada anda kerana harga berkenaan adalah harga harapan Pendita pada minggu ini. Matlamat Pendita adalah membolehkan 500gram emas dalam genggaman Pendita dapat dilepaskan dan mengambil sedikit keuntungan melibatkan semua jenis emas.

Nah lihat harga emas sekarang, posting belum habis ditulis telah membuat lonjakan yang besar pada malam ini. Ketika ini jam 21:41 malam. Terkial-kial posting ini ditulis kerana sambil menjawab banyak pertanyaan pelanggan-pelanggan baru dari seluruh negara mengenai pelaburan emas.

Add Image
Sudah pasti harga malam ini akan menyemarakkan lagi aktiviti pe
laburan emas masa kini.
Jika watak kepala ular senduk sudah muncul, insyallah harga harapan Pendita dipenuhi iaitu harga emas akan naik kepada 3 fasa mencecah kot melepasi harga USD1385.00/oz.


Pendita mengharapkan harga emas akan naik k
e atas dan elakkan mengikut anak panah mendatar. Jika berlaku, insyallah harga emas yang tinggi dapat kita perolehi malam nie dengan harga brake away , jika sebaliknya alamat harga emas akan malar atau membuat sideway seterusnya menjunam jauh ke bawah.



Nah lihat, harga membuat pergerakan side away. Ermmm jika berterusan alamat esok pendam semula emas di tangan.




Line biru : arah harga Pendita.




Harga sasaran minima USD 1364 telah dilepasi








HARGA MASIH BERPAUT PADA LINE YANG PENDITA GARISKAN

.

Akhirnya harga emas awal pagi pada 9/2/2011 ke arah side away




No comments: